ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення орендодавця __________
від _______ № ___

ПРОТОКОЛ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ № LLE001-UA-20250219-95276


Найменування оператора, через електронний майданчик якого було заведено інформацію про лот в ЕТС: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ТЕНДЕР"

Найменування оператора, через електронний майданчик якого надано цінову пропозицію переможця аукціону: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКУПІВЛІ.ПРО"

Номер лота: __________

Організатор аукціону: Відділ охорони здоров’я Павлоградської міської ради

Статус електронного аукціону: Аукціон відбувся

Дата та час початку електронного аукціону: 13.03.2025 12:35:00

Дата та час завершення електронного аукціону: 13.03.2025 13:04:02

Найменування активів (майна)/права лота (склад лота): Оренда частини нежитлового приміщення загальною площею 1,0 кв.м., за адресою: вул. Соборна ,115, в м. Павлограді, Дніпропетровської обл.,51400
  1. частина нежитлового вбудованого приміщення загальною площею 1,0 кв.м., розташованого в вестибюлі на першому поверсі п’ятиповерхової окремо зведеної цегляної будівлі, яка перебуває на балансі КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда" ПМР за адресою: вул. Соборна ,115, в м. Павлограді, Дніпропетровської обл.,51400, для встановлення ведингового кавового апарату

Стартовий розмір орендної плати: 49,96 грн без ПДВ

Фінальна орендна плата на місяць / день / годину : 3 734,40 грн, у т.ч. ПДВ 622,40 грн

Крок аукціону: 0,50 грн

Розмір гарантійного внеску: 6 056,00 грн

Розмір реєстраційного внеску: 800,00 грн

Учасники електронного аукціону:
  1. ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** *****, ЄДРПОУ: ***** *****
  2. ***** ***** ***** ***** ***** *****, ІПН/РНОКПП (ФОП): ***** *****

Закриті цінові пропозиції учасників:
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** 600,00 грн 03.03.2025 16:35:03
***** ***** ***** ***** ***** ***** 3 100,00 грн 12.03.2025 17:35:23

Цінові пропозиції учасників:

Раунд 1
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** 3 101,00 грн 13.03.2025 12:41:17
***** ***** ***** ***** ***** ***** 3 110,00 грн 13.03.2025 12:43:23

Раунд 2
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** 3 101,00 грн 13.03.2025 12:41:17
***** ***** ***** ***** ***** ***** 3 111,00 грн 13.03.2025 12:53:02

Раунд 3
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** 3 101,00 грн 13.03.2025 12:41:17
***** ***** ***** ***** ***** ***** 3 112,00 грн 13.03.2025 13:02:15

Переможець електронного аукціону (учасник, що подав єдину заяву): ***** ***** ***** ***** ***** *****, ІПН/РНОКПП (ФОП): ***** *****

Учасник, якого дискваліфіковано відповідно до п._____ Порядку передачі в оренду державного та комунального майна (якому відмовлено у затвердженні протоколу): __________

Реквізити організатора для перерахування оператором реєстраційного внеску:
  1. Одержувач: Місцевий бюджет, ГУК у Дніпропетровській обл./ м.Павлоград
  2. Код ЄДРПОУ або ІПН або паспорт: 37988155
  3. Назва банку:
  4. Номер банківського рахунку в форматі IBAN: UA388999980314070593000004583

Реквізити організатора для перерахування оператором гарантійного внеску:
  1. Одержувач: Місцевий бюджет, ГУК у Дніпропетровській обл./ м.Павлоград
  2. Код ЄДРПОУ або ІПН або паспорт: 37988155
  3. Назва банку:
  4. Номер банківського рахунку в форматі IBAN: UA388999980314070593000004583

Реквізити організатора для перерахування переможцем авансового внеску: __________

Реквізити організатора для перерахування переможцем забезпечувального депозиту: __________

Реквізити для сплати орендних платежів: __________

Винагорода оператора, через електронний майданчик якого подано переможну пропозицію: 2 240,64 грн (дві тисячі двісті сорок гривень 64 копійки), у т.ч. ПДВ 373,44 грн

Сума, що підлягає перерахуванню переможцю електронного аукціону від оператора, через електронний майданчик якого подано найвищу цінову пропозицію: 3 815,36 грн (три тисячі вісімсот п'ятнадцять гривень 36 копійок)

Сума (орендна плата), яка підлягає сплаті переможцем електронного аукціону на місяць / день / годину: 3 734,40 грн, у т.ч. ПДВ 622,40 грн

Сума частини орендної плати, яка підлягає сплаті переможцем електронного аукціону в бюджет: __________ грн

Сума частини орендної плати, яка підлягає сплаті переможцем електронного аукціону орендодавцю: __________ грн

Сума частини орендної плати, яка підлягає сплаті переможцем електронного аукціону балансоутримувачу: __________ грн

Протокол електронного аукціону сформовано: 13.03.2025 13:04:02

Переможець електронного аукціону (учасник, що подав єдину заяву) зобов'язується:

Переможець електронного аукціону (учасник, що подав єдину заяву): ***** ***** ***** ***** ***** *****, ІПН/РНОКПП (ФОП): ***** *****



_______________
(посада)
_______________
(підпис, М.П.)
_______________
(П.І.Б.)
_______________
(Дата підпису)

Найменування оператора, через електронний майданчик якого надано цінову пропозицію переможця аукціону: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКУПІВЛІ.ПРО"



_______________
(посада)
_______________
(підпис, М.П.)
_______________
(П.І.Б.)
_______________
(Дата підпису)

Найменування організатора: Відділ охорони здоров’я Павлоградської міської ради



_______________
(посада)
_______________
(підпис, М.П.)
_______________
(П.І.Б.)
_______________
(Дата підпису)**

*Зазначаються тільки для осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку в паспорті.

**При наявності грифу “ЗАТВЕРДЖЕНО” підпис організатора не є обов'язковим.