Logo-main Logo-prozorro
  • Прийняття заяв на участь
  • Аукціон
  • Очікується опублікування протоколу
  • Очікується підписання договору
  • Аукціон завершено. Договір підписано

Взяти участь Оренда офісного приміщення загальною площею 38,3 м2

  • Ідентифікатор аукціону

    RLE001-UA-20241017-70277

  • Номер лота

    1

  • Порядковий номер аукціону

    1

  • Назва аукціону

    Оренда офісного приміщення загальною площею 38,3 м2

  • Опис аукціону

    Надається в оренду офісне приміщення загальною площею 38,3 м2 на шостому поверсі, ліве крило 8-ми поверхового будинку за адресою: м. Київ, вул. Солом'янська, 3

Деталі аукціону

  • Ідентифікатор аукціону

    RLE001-UA-20241017-70277

  • Порядковий номер аукціону

    1

  • Статус процедури

    Прийняття заяв на участь

  • Тип процедури

    Оренда або права використання майна за регламентом на англійському аукціоні

  • Номер лота

    1

  • Назва аукціону

    Оренда офісного приміщення загальною площею 38,3 м2

  • Інформація про Організатора аукціону

    ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІЗ ПРОЕКТУВАННЯ І РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ "ДІПРОЗВ'ЯЗОК"
    ЄДРПОУ - 01168185
    Адреса - 03110, Україна, Київ, Київ, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 3

  • Опис аукціону

    Надається в оренду офісне приміщення загальною площею 38,3 м2 на шостому поверсі, ліве крило 8-ми поверхового будинку за адресою: м. Київ, вул. Солом'янська, 3

  • Додаткові відомості

    (не задано)

  • Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об’єкта

    Ознайомитись з об'єктом оренди можно з 10-00 до 16-00 в робочі дні. Обов'язкова попередня домовленість про прибуття учасника для ознайомлення з об'єктом за тел. 050 504 85 77.

  • Строк оренди

    2 роки, 11 місяців

  • Перелік та вимоги до оформлення документів

    Всі документи (див. файл "Документи Учасника на лот" в розділі "Документи аукціону"), що вимагаються Організатором цього аукціону, мають бути надані у вигляді скан-копій в кольоровому зображенні. Організатор аукціону може дискваліфікувати потенційного орендаря на підставі п. 29 Постанови КМ України від 22.09.2023 року № 1032.

  • Стартова ціна лота

    6 127.85 грн. (з ПДВ)

  • Період розрахунку стартової вартості

    Стартова вартість за місяць

  • На фінальну суму нараховується ПДВ

    Ні

  • Мінімальний крок

    500.00 грн.

  • Гарантійний внесок

    7 000.00 грн.

  • Реєстраційний внесок

    17.00 грн.

  • Мінімальна кількість учасників

    1

  • Період редагування

    17-10-2024 / 16:54 - 19-10-2024 / 18:00

  • Період відповідей

    17-10-2024 / 16:54 - 24-10-2024 / 18:00

  • Період прийому заявок

    17-10-2024 / 16:54 - 24-10-2024 / 20:00

  • Період торгів

    25-10-2024 / 12:50 - (не задано)

  • Період прийому запитань

    17-10-2024 / 16:54 - 24-10-2024 / 18:00

  • Веб-адреса для перегляду аукціону

  • Остання дата зміни процедури

    17-10-2024 / 16:54

  • Дата створення

    17-10-2024 / 16:54

Зображення аукціону


Інформація про Організатора аукціону

  • Повна юридична назва організації

    ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІЗ ПРОЕКТУВАННЯ І РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ "ДІПРОЗВ'ЯЗОК"

  • Інформація щодо підтвердження повноважень

    (не задано)

  • ЄДРПОУ

    01168185

  • Адреса

    03110, Україна, Київ, Київ, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 3

  • Опис об'єкта

    Надається в оренду офісне приміщення загальною площею 38,3 м2 на шостому поверсі, ліве крило 8-ми поверхового будинку за адресою: м. Київ, вул. Солом'янська, 3 (далі - Об'єкт нерухомості). Власник будинку – приватне акціонерне товариство «Український інститут із проектування і розвитку інформаційно-комунікаційної інфраструктури «Діпрозв’язок» (свідоцтво про право власності, видане Головним управлінням комунальної власності м. Києва 02.02.2005 на підставі наказу № 59-В від 02.02.2005). В холі першого поверху облаштовано пост охорони, обладнаний системою контролю доступу і системою відеонагляду. В іншому крилі будівлі розташований поштомат «Нової пошти» та невеличка кав’ярня. Будівля забезпечена гарантованим електроживленням (власна трансформаторна підстанція, дві незалежні лінії підключення). На кожному поверсі є окремі туалетні кімнати для жінок і чоловіків. В наявності вантажно-пасажирський ліфт. Стан приміщення – потребує очищення кімнат від непотребу і сміття та його вивозу (утилізації) після виїзду попереднього орендаря. Потребує ремонту. (Всі роботи з очищення приміщень та їх ремонт покладаються на майбутнього орендаря, за його рахунок). Підключення до Інтернету і телефонії, встановлення окремої пультової (охоронної) та протипожежної сигналізації, встановлення системи кондиціювання, перепланування та ремонти приміщень орендар вирішує самостійно (під свої потреби за власний рахунок), але обов’язково з дозволу та за погодженням відповідних проектів орендодавцем. Будинок розташований поруч із Солом’янською площею, фасадом у бік вулиці Солом’янська. Поруч з будинком – зупинки громадського транспорту (автобус, тролейбус, маршрутні таксі). В будівлі працює заклад харчування – кафе-їдальня, навколо будівлі розташовані декілька кафе, магазини (в т. ч. NOVUS, ROZETKA), аптеки, відділення Ощадбанку. Призначення Об’єкта нерухомості – здійснення господарської діяльності, що провадиться без застосування, зберігання і переробки в орендованих приміщеннях вогненебезпечних, вибухових, хімічних, отруйних, спиртовмісних, наркотичних речовин та прекурсорів. Обмеження щодо використання майна (заборонені цільові призначення): - Заклади охорони здоров’я, клініки, лікарні, приватна медична практика. Аптеки. Ветеринарні лікарні (клініки), лабораторії ветеринарної медицини, ветеринарні аптеки. Медичні лабораторії - Нічні клуби. Кафе, ресторани з нічним режимом роботи (після 22 год). Сауни, лазні. Організація концертів та іншої видовищно-розважальної діяльності. Готелі, хостели, турбази, мотелі, кемпінги, тощо. Комп’ютерні клуби та Інтернет-кафе - Ритуальні послуги. Громадські вбиральні. Збір і сортування вторинної сировини Опис обмежень цільового призначення Об'єкта (за наявності): - розміщення хостелів; - розміщення суб’єктів господарювання, що надають послуги з утримання тварин. - розміщення суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність зі збору та сортування вторинної сировини. Вартість оренди не включає вартості комунальних послуг та послуг з утримання Об’єкта нерухомості орендодавцем в належному стані. Вартість комунальних послуг і витрати на утримання Об’єкта нерухомості (електроенергія, водопостачання і водовідведення, опалення, прибирання прилеглої території та інших місць загального користування, обслуговування ліфтів, податок на нерухомість, земельний податок тощо) – нараховується пропорційно орендованій площі і сплачуються на умовах договору оренди. Максимальний термін оренди – 2 роки 11 місяців. Орендодавець має можливість додатково надати в оренду інші приміщення (офісні, складські, виробничі, тощо), а також надати офісні меблі, що були у використанні (столи, шафи тощо).

  • Класифікатор об'єкта

    04232000-3 - Адміністративна будівля, приміщення в адміністративній будівлі

  • Кількість одиниць

    38.3 метри квадратні

  • Місцезнаходження

    КИЇВ, 03110, Україна, Київ, Київ, Соломʼянська вулиця, 3

  • Широта

    50.42983094747259

  • Довгота

    30.47434883148358

  • Додатковий класифікатор

    PA01-7 - Оренда

  • Стан державної реєстрації об''єкту

    Зареєстровано до 1 січня 2013 р. відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення речового права на майно

  • Номер запису

    (не задано)

  • Дата реєстрації

    (не задано)

  • Загальна площа об''єкта в будівлі, кв.м.

    38.30

  • Корисна площа об''єкта в будівлі, кв.м.

    38.30

  • Технологія будівництва

    (не задано)

  • Місце розташування об’єкта в будівлі

    Надземний

  • Номер поверху або поверхів

    6

  • Технічний стан об'єкта

    потребує ремонту

  • Чи приєднаний об'єкт до електромережі

    Так

  • Ступінь потужності електромережі

    (не задано)

  • Водозабезпечення присутнє

    Так

  • Каналізація присутня

    Так

  • Газифікація присутня

    Ні

  • Телефонізація присутня

    Ні

  • Ліфт присутній

    Так

  • Інформація про наявність окремих особових рахунків на об'єкт, відкритих постачальниками комунальних послуг

    Згідно договору оренди

  • Інформація щодо компенсації сплати земельного податку за користування земельною ділянкою, на якій розташований об'єкт

    Згідно договору оренди

Стартова ціна лота 6 127.85 грн. з ПДВ
Прийняття заяв на участь 3 дн. 17 год. 15 хв. Дата публікації процедури 17.10.2024 / 16:54 Період редагування до 19.10.2024 / 18:00 Початок періоду торгів 25.10.2024 / 12:50