Logo-main Logo-prozorro
  • Прийняття заяв на участь
  • Аукціон
  • Очікується опублікування протоколу
  • Очікується підписання договору
  • Аукціон завершено. Договір підписано

Взяти участь Оренда приміщення загальною площею 24,7 м2

  • Ідентифікатор аукціону

    RLE001-UA-20250114-90230

  • Номер лота

    1

  • Порядковий номер аукціону

    1

  • Назва аукціону

    Оренда приміщення загальною площею 24,7 м2

  • Опис аукціону

    Надається в оренду офісне приміщення загальною площею 24,7 м2 на шостому поверсі 8-ми поверхового будинку за адресою: м. Київ, вул. Солом'янська, 3

Деталі аукціону

  • Ідентифікатор аукціону

    RLE001-UA-20250114-90230

  • Порядковий номер аукціону

    1

  • Статус процедури

    Прийняття заяв на участь

  • Тип процедури

    Оренда або права використання майна за регламентом на англійському аукціоні

  • Номер лота

    1

  • Назва аукціону

    Оренда приміщення загальною площею 24,7 м2

  • Інформація про Організатора аукціону

    ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІЗ ПРОЕКТУВАННЯ І РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ "ДІПРОЗВ'ЯЗОК"
    ЄДРПОУ - 01168185
    Адреса - 03110, Україна, Київ, Київ, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 3

  • Опис аукціону

    Надається в оренду офісне приміщення загальною площею 24,7 м2 на шостому поверсі 8-ми поверхового будинку за адресою: м. Київ, вул. Солом'янська, 3

  • Додаткові відомості

    (не задано)

  • Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об’єкта

    Ознайомитись з об'єктом оренди можно з 10-00 до 16-00 в робочі дні. Обов'язкова попередня домовленість про прибуття учасника для ознайомлення з об'єктом за тел. 050 504 85 77.

  • Строк оренди

    2 роки, 11 місяців

  • Перелік та вимоги до оформлення документів

    Всі документи (див. файл "Документи Учасника на лот" в розділі "Копії документів і матеріалів на лот"), що вимагаються Організатором цього аукціону, мають бути надані у вигляді скан-копій в кольоровому зображенні. Організатор аукціону може дискваліфікувати потенційного орендаря на підставі п. 29 Постанови КМ України від 22.09.2023 року № 1032.

  • Стартова ціна лота

    3 951.90 грн. (з ПДВ)

  • Період розрахунку стартової вартості

    Стартова вартість за місяць

  • На фінальну суму нараховується ПДВ

    Ні

  • Мінімальний крок

    350.00 грн.

  • Гарантійний внесок

    4 700.00 грн.

  • Реєстраційний внесок

    17.00 грн.

  • Мінімальна кількість учасників

    1

  • Період редагування

    14-01-2025 / 15:45 - 16-01-2025 / 18:00

  • Період відповідей

    14-01-2025 / 15:45 - 21-01-2025 / 18:00

  • Період прийому заявок

    14-01-2025 / 15:45 - 21-01-2025 / 20:00

  • Період торгів

    22-01-2025 / 11:40 - (не задано)

  • Період прийому запитань

    14-01-2025 / 15:45 - 21-01-2025 / 18:00

  • Веб-адреса для перегляду аукціону

  • Остання дата зміни процедури

    14-01-2025 / 15:45

  • Дата створення

    14-01-2025 / 15:45

Зображення аукціону


Інформація про Організатора аукціону

  • Повна юридична назва організації

    ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІЗ ПРОЕКТУВАННЯ І РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ "ДІПРОЗВ'ЯЗОК"

  • Інформація щодо підтвердження повноважень

    (не задано)

  • ЄДРПОУ

    01168185

  • Адреса

    03110, Україна, Київ, Київ, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 3

  • Опис об'єкта

    Надається в оренду приміщення (шостий поверх, ліве крило) загальною площею 24,7 м2 у 8-ми поверховому будинку за адресою: м. Київ, вул. Солом'янська, 3 (далі - Об'єкт нерухомості). Власник будинку – приватне акціонерне товариство «Український інститут із проектування і розвитку інформаційно-комунікаційної інфраструктури «Діпрозв’язок» (свідоцтво про право власності, видане Головним управлінням комунальної власності м. Києва 02.02.2005 на підставі наказу № 59-В від 02.02.2005). Будинок розташований поруч із Солом’янською площею, фасадом у бік вулиці Солом’янська. Поруч з будинком – зупинки громадського транспорту (автобус, тролейбус, маршрутні таксі). В будівлі працюють заклади харчування – кафе-їдальня та окрема невеличка кав’ярня, навколо будівлі розташовані декілька кафе, магазини (в т. ч. NOVUS, ROZETKA), аптеки, відділення Ощадбанку. Об’єкт нерухомості забезпечений гарантованими електроживленням (власна трансформаторна підстанція, дві незалежні лінії підключення), водопостачанням і каналізацією, на кожному поверсі є окремі туалетні кімнати для чоловіків і жінок. Працюють два ліфти. В холі першого поверху облаштовано пост охорони, обладнаний системою контролю доступу і системою відеонагляду, поруч з постом охорони розташовані: поштомат «Нової пошти» і невеличка кав’ярня. Стан приміщення – потребує вивозу сміття після виїзду попереднього орендаря, вікна потребують заміни, стіни, підлога і стеля потребують поточного ремонту (всі ці роботи покладаються на майбутнього орендаря, за його рахунок). Роботи з можливої (за бажанням орендаря) модернізації/ремонту існуючої електромережі (в межах орендованого приміщення) з прокладанням нових ліній, в т.ч. встановлення лічильника електроенергії покладається на орендаря (однолінійна схема електропостачання приміщення обов’язково узгоджується з орендодавцем). Підключення до Інтернету і телефонії орендар вирішує самостійно, але за погодженням орендодавця. Призначення Об’єкта нерухомості – здійснення господарської діяльності (наприклад, організація складу), але без застосування, зберігання і переробки в орендованих приміщеннях вогненебезпечних, вибухових, хімічних, отруйних, спиртовмісних, наркотичних речовин та прекурсорів, виробів із тютюну. Інші обмеження щодо використання майна (заборонені цільові призначення): - Нічні клуби. Кафе, ресторани з нічним режимом роботи (після 22 год.). Сауни, лазні, перукарні. - Організація концертів та іншої видовищно-розважальної діяльності. - Готелі, хостели, турбази, мотелі, кемпінги, тимчасові притулки для людей, тощо. - Комп’ютерні клуби та Інтернет-кафе - Розміщення суб’єктів господарювання, що надають послуги з утримання тварин. - Ритуальні послуги. Громадські вбиральні. - Розміщення суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність зі збору та сортування вторинної сировини. Вартість оренди не включає вартості комунальних послуг та послуг з утримання Об’єкта нерухомості орендодавцем в належному стані. Вартість комунальних послуг (водопостачання, водовідведення, скид стічних вод, теплопостачання, електроенергія), плата за додаткові витрати («тривожна кнопка» виклику поліції, використання пожежної та охоронної сигналізації, прибирання місць загального користування та прибудинкової території, профдезінфекція (дезінфекція, дезінсекція, дератизація тощо), обслуговування ліфтів та електроустановок в місцях загального користування), відшкодування податку на землю та відшкодування податку на нерухомість – нараховується пропорційно орендованій площі і сплачуються на умовах договору оренди. Максимальний термін оренди – 2 роки 11 місяців. Орендар може робити ремонт в приміщеннях під свої потреби за власний рахунок. (За умови погодження проектно-кошторисної документації на ремонт орендодавцем). Орендодавець має можливість додатково надати в оренду інші приміщення

  • Класифікатор об'єкта

    04232000-3 - Адміністративна будівля, приміщення в адміністративній будівлі

  • Кількість одиниць

    24.7 метри квадратні

  • Місцезнаходження

    КИЇВ, 03110, Україна, Київ, Київ, Соломʼянська вулиця, 3

  • Широта

    50.42983094747259

  • Довгота

    30.47434883148358

  • Додатковий класифікатор

    PA01-7 - Оренда

  • Стан державної реєстрації об''єкту

    Зареєстровано до 1 січня 2013 р. відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення речового права на майно

  • Номер запису

    (не задано)

  • Дата реєстрації

    (не задано)

  • Загальна площа об''єкта в будівлі, кв.м.

    24.70

  • Корисна площа об''єкта в будівлі, кв.м.

    24.70

  • Технологія будівництва

    (не задано)

  • Місце розташування об’єкта в будівлі

    (не задано)

  • Номер поверху або поверхів

    шостий

  • Технічний стан об'єкта

    потребує ремонту

  • Чи приєднаний об'єкт до електромережі

    Так

  • Ступінь потужності електромережі

    (не задано)

  • Водозабезпечення присутнє

    Так

  • Каналізація присутня

    Так

  • Газифікація присутня

    Ні

  • Ліфт присутній

    Так

  • Інформація про наявність окремих особових рахунків на об'єкт, відкритих постачальниками комунальних послуг

    Згідно договору оренди

  • Інформація щодо компенсації сплати земельного податку за користування земельною ділянкою, на якій розташований об'єкт

    Згідно договору оренди

Стартова ціна лота 3 951.90 грн. з ПДВ
Прийняття заяв на участь 6 дн. 9 год. 15 хв. Дата публікації процедури 14.01.2025 / 15:45 Період редагування до 16.01.2025 / 18:00 Початок періоду торгів 22.01.2025 / 11:40