Logo-main Logo-prozorro
  • Прийняття заяв на участь
  • Аукціон
  • Очікується опублікування протоколу
  • Очікується підписання договору
  • Аукціон завершено. Договір підписано

Послуги з розміщення платіжної системи на сайті https://services.mvs.gov.ua/ «Єдине вікно для громадян» для оплати послуг апостилювання та доставки Витягів про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України

  • Ідентифікатор аукціону

    RLE001-UA-20250212-61802

  • Номер лота

    1

  • Порядковий номер аукціону

    1

  • Назва аукціону

    Послуги з розміщення платіжної системи на сайті https://services.mvs.gov.ua/ «Єдине вікно для громадян» для оплати послуг апостилювання та доставки Витягів про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України

  • Опис аукціону

    Виконавець зобов’язується надавати замовнику послуги з оплати послуг апостилювання та доставки Витягів про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України на сайті «Єдине вікно для громадян» https://services.mvs.gov.ua/ для забезпечення можливості платникам ініціювати (здійснювати) платежі.

Деталі аукціону

  • Ідентифікатор аукціону

    RLE001-UA-20250212-61802

  • Порядковий номер аукціону

    1

  • Посилання на протокол торгів

    HTML | PDF | DOC

  • Статус процедури

    Аукціон завершено. Договір підписано

  • Тип процедури

    Оренда або права використання майна за регламентом на англійському аукціоні

  • Номер лота

    1

  • Назва аукціону

    Послуги з розміщення платіжної системи на сайті https://services.mvs.gov.ua/ «Єдине вікно для громадян» для оплати послуг апостилювання та доставки Витягів про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України

  • Інформація про Організатора аукціону

    ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
    ЄДРПОУ - 34239034
    Адреса - 04050, Україна, Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд.15 Б

  • Опис аукціону

    Виконавець зобов’язується надавати замовнику послуги з оплати послуг апостилювання та доставки Витягів про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України на сайті «Єдине вікно для громадян» https://services.mvs.gov.ua/ для забезпечення можливості платникам ініціювати (здійснювати) платежі.

  • Додаткові відомості

    (не задано)

  • Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об’єкта

    (не задано)

  • Строк оренди

    1 рік

  • Перелік та вимоги до оформлення документів

    Під час проведення процедури аукціону документи, що подаються учасником, викладаються українською мовою.
    Усі документи, що мають відношення до пропозиції та підготовані безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.

  • Стартова ціна лота

    12 000.00 грн. (з ПДВ)

  • Період розрахунку стартової вартості

    Стартова вартість за місяць

  • На фінальну суму нараховується ПДВ

    Ні

  • Мінімальний крок

    120.00 грн.

  • Гарантійний внесок

    600.00 грн.

  • Реєстраційний внесок

    17.00 грн.

  • Мінімальна кількість учасників

    1

  • Період редагування

    12-02-2025 / 18:05 - 14-02-2025 / 18:00

  • Період відповідей

    12-02-2025 / 18:05 - 19-02-2025 / 18:00

  • Період прийому заявок

    12-02-2025 / 18:05 - 19-02-2025 / 20:00

  • Період торгів

    20-02-2025 / 12:55 - (не задано)

  • Період прийому запитань

    12-02-2025 / 18:05 - 19-02-2025 / 18:00

  • Веб-адреса для перегляду аукціону

  • Остання дата зміни процедури

    06-03-2025 / 16:57

  • Дата створення

    12-02-2025 / 18:05

Банківські рахунки

  • Орендні платежі

    Назва банку - "АТ «ПУМБ»"
    Опис - ""
    Номер банківського рахунку в форматі IBAN: UA123348510000000026003239504
    Валюта: Гривня


    Реквізити одержувача: ЄДРПОУ - 34239034, Юридична назва - Державне підприємство "ІНФОТЕХ"

Інформація про Організатора аукціону

  • Повна юридична назва організації

    ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"

  • Інформація щодо підтвердження повноважень

    (не задано)

  • ЄДРПОУ

    34239034

  • Адреса

    04050, Україна, Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд.15 Б

  • Опис об'єкта

    1. Ліцензія на переказ коштів Діяльність платіжного сервісу має повністю відповідати вимогам законодавства України, зокрема стосовно операцій з переказу коштів, обробки особистих даних та забезпечення безпеки. Платіжний сервіс повинний відповідати зокрема й вимогам Закону України «Про платіжні послуги». Платіжний сервіс повинен здійснювати свою діяльність на підставі ліцензії Національного банку України (НБУ) на переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунків. Відомості про платіжний сервіс повинні бути внесені до Реєстру платіжної інфраструктури відповідно до вимог українського законодавства. 2.Автоматичний режим (стосується операцій в банківських сервісах) Платіжний сервіс має підтримувати автоматичний режим для забезпечення швидкої та безперебійної обробки платежів, здійснених користувачами сервісу перевірки правопорушень. Наявність антифрод моніторингу. 3. Захист даних та безпека Платіжний сервіс повинен гарантувати надійний рівень захисту особистих даних користувачів згідно вимог комплексної системи захисту інформації не нижче класу 3. 4. Підтримка різних платіжних методів: Платіжний сервіс повинний підтримувати до оплати: - платіжні картки: НПС «ПРОСТІР», Mastercard, Visa; - гаманці: Google Pay, Apple Pay, Masterpass, Visa Click2Pay, PrivatPay 5. Сервісна підтримка користувачів сервісу та Замовника Платіжний сервіс повинний забезпечувати надійну та оперативну підтримку користувачів Сервісу та Замовника, включаючи вирішення питань, пов'язаних з платежами та іншими аспектами використання за принципом «24/7». 6. Дотримання вимог міжнародних платіжних сервісів Платіжний сервіс повинний дотримуватися вимог міжнародних платіжних сервісів, які забезпечують безпеку та надійність операцій. Платіжний сервіс повинний мати Сертифікат погодження PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard / Стандарт безпеки даних індустрії платіжних карток) категорії ServiceProviderLevel 1, що підтверджує відповідність вимогам безпеки платіжних карток. 7. Досвід роботи Наявність досвіду роботи на ринку прийому платежів (оборот коштів від 50 000 000 грн. на місяць) Можливість обробки від 10 000 транзакцій (за платіжними картками) на годину. 8. Строки проведення переказу коштів за допомогою платіжних інструментів. Щоденне перерахування коштів, що сплачуються клієнтами, на рахунки за вказаними реквізитами до Державної казначейської служби. 9. Конверсія Рівень конверсії платежів більше 95% (до неуспішних операцій враховуються лише операції, відмова за якими відбулася з технічних причин на боці еквайра). 10. Протокол взаємодії Платіжний сервіс повинен мати актуальний протокол взаємодії (API) між платіжним сервісом та Сервісом, який підтримує вище зазначені вимоги щодо здійснення оплат. Механізм інформаційного обміну повинен враховувати наступний алгоритм взаємодії та вимоги що його реалізації: обмін інформаційними повідомленнями здійснюється відповідно до протоколу HTTPS. Для авторизації як повідомлення, так і відповіді, застосовується алгоритм RSA із довжиною ключа не менше 2048 біт. Сервіс формує дані для здійснення оплати (необхідна сума, призначення платежу, реквізити отримувача платежу - ЄДРПОУ, МФО, IBAN, назва), та надсилає їх на платіжний шлюз. Платіжний шлюз перевіряє отримані дані, та у відповідь повертає одноразове посилання, на яке Сервіс перенаправляє користувача для здійснення оплати. Після закінчення оплати, користувач має бути перенаправлений на Сервіс, а платіжний шлюз повинен передати Сервісу результат оплати (статус, успішність, дата та час, текстовий опис причини відмови, якщо є). Для зарахування необхідної суми оплати, не пізніше ніж наступного робочого дня після дня здійснення оплати, платіжний шлюз повинен забезпечити передачу відомостей про здійснену оплату до платіжної системи. 11. Наявність різноманітних інструментів обробки платежів: -наявність особистого кабінету партнера з можливістю керувати процесами взаємодії, відслідковувати платежі в режимі реального часу та побудовою аналітики та звітності; -холдування коштів; -рекурентні платежі; -cпліт платежі (розщеплення на декілька отримувачів); -повернення коштів – по АПІ інтеграції, а також за допомогою особистого кабінету фінансового партнера; -інвойсінг та автоматична відправка рахунку на сплату платнику на вказану електронну адресу/чат бот з особистого кабінету партнера. 12. Наявна інтеграція з check.gov.ua 13. Наявність технічної можливості безперебійної роботи платіжної системи Наявність технічної можливості безперебійної роботи платіжної системи, не менше двох силових входів живлення, не менше трьох незалежних інтернет-провайдерів та двох незалежних проводів електроживлення та автономного джерела живлення (генератор). Примітка: Згідно з останнім рішенням Національного банку України (НБУ), дозволено використовувати як традиційні технічні рішення, так і хмарні платформи. Зазначте, чи обраною опцією є традиційні технічні рішення або робота через хмарні системи." 14. Наявність Сертифікатів ISO / IEC 27001 та ISO 9001 15. Додаткова інформація про можливості платіжної системи 16. Умови роботи Платіжної Системи Платіжна система отримує комісію від кожної транзакції з платника в розмірі не менше ніж 5,00 грн за одну транзакцію та не більше ніж 3 % від суми транзакції. Платіжна система сплачує щомісячну абонентську плату за своє розміщення власнику сайту в розмірі не менше 12 000,00 грн.

  • Класифікатор об'єкта

    66170000-2 - Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги

  • Кількість одиниць

    1 послуга

  • Місцезнаходження

    КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ/М.КИЇВ, 03050, Україна, Київ, Київ, 15 Б, Дегтярівська вулиця

  • Широта

    50.4615673206

  • Довгота

    30.4763070344

  • Додатковий класифікатор

    PA01-7 - Оренда

  • Стан державної реєстрації об''єкту

    (не задано)

  • Номер запису

    (не задано)

  • Дата реєстрації

    (не задано)

Учасник #1

  • Повна юридична назва Учасника

    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "ГЕРЦ"

  • ЄДРПОУ

    39763909

  • Закрита цінова пропозиція

    12 120.00 грн.


  • Статус кваліфікації учасника аукціону

    Переможець. Очікується договір

  • Повна юридична назва організації або ПІБ

    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "ГЕРЦ"
    ЄДРПОУ - 39763909
    Адреса - 65014, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Єврейська, буд. 2А

  • Цінова пропозиція

    12 120.00 грн.

  • Закрита цінова пропозиція

    12 120.00 грн.

  • Період підписання протоколу

    19-02-2025 / 20:00 - 27-02-2025 / 18:00

  • Період підписання договору

    19-02-2025 / 20:00 - 19-03-2025 / 18:00

Договір

  • Статус договору

    Договір підтверджено

  • Опис договору

    Послуги з розміщення Платіжного сервісу на Вебсайті для забезпечення можливості Платникам ініціювати (здійснювати) Платежі по послугам апостилювання та доставки Витягів про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України.

  • Номер договору

    06032025

  • Назва договору

    Про надання послуг

  • Вартість договору

    12 120.00 грн.

  • Заключна вартість договору з урахуванням податків

    121 200.00 грн.

  • Опис договору

    Послуги з розміщення Платіжного сервісу на Вебсайті для забезпечення можливості Платникам ініціювати (здійснювати) Платежі по послугам апостилювання та доставки Витягів про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України.

  • Строк дії договору

    06-03-2025 / 00:00 - 31-12-2025 / 23:00

  • Дата підписання договору

    06-03-2025 / 00:00

Стартова ціна лота 12 000.00 грн. з ПДВ
Аукціон завершено. Договір підписано Дата публікації процедури 12.02.2025 / 18:05 Період редагування до 14.02.2025 / 18:00 Початок періоду торгів 20.02.2025 / 12:55