Logo-main Logo-prozorro
  • Редагування доступне
  • Прийняття заяв на участь
  • Аукціон
  • Очікується опублікування протоколу
  • Очікується підписання договору
  • Аукціон завершено. Договір підписано

Оренда частини нежитлового приміщення загальною площею 1,0 кв.м., за адресою: вул. Соборна ,115, в м. Павлограді, Дніпропетровської обл.,51400

  • Ідентифікатор аукціону

    LLE001-UA-20250219-95276

  • Веб-адреса для перегляду аукціону

    https://auction.prozorro.sale/LLE001-UA-20250219-95276

  • Номер лота

  • Порядковий номер аукціону

    1

  • Назва аукціону

    Оренда частини нежитлового приміщення загальною площею 1,0 кв.м., за адресою: вул. Соборна ,115, в м. Павлограді, Дніпропетровської обл.,51400

  • Опис аукціону

    Оренда частини нежитлового приміщення загальною площею 1,0 кв.м., розташованого в вестибюлі на першому поверсі п’ятиповерхової цегляної будівлі за адресою: вул. Соборна ,115, в м. Павлограді, Дніпропетровської обл.,51400 для встановлення кавового автомату

Деталі аукціону

  • Ідентифікатор об'єкта

    ***** ***** ***** ***** *****

  • Тип об'єкта майна

    Нерухомість

  • Ідентифікатор аукціону

    LLE001-UA-20250219-95276

  • Порядковий номер аукціону

    1

  • Веб-адреса для перегляду аукціону

    https://auction.prozorro.sale/LLE001-UA-20250219-95276

  • Посилання на протокол торгів

    HTML | PDF | DOC

  • Статус процедури

    Аукціон завершено. Договір підписано

  • Тип процедури

    Аукціон з передачі в оренду державного та комунального майна (англійський аукціон)

  • Орендодавець

    Відділ охорони здоров’я Павлоградської міської ради
    ЄДРПОУ - 26370125
    Адреса - 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул.Соборна,б.115

  • Балансоутримувач

    Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда" Павлоградської міської ради
    ЄДРПОУ - 37735597
    Адреса - 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вулиця Соборна,115

  • Чинний орендар

    (не задано)

  • Назва аукціону

    Оренда частини нежитлового приміщення загальною площею 1,0 кв.м., за адресою: вул. Соборна ,115, в м. Павлограді, Дніпропетровської обл.,51400

  • Номер лота

  • Опис аукціону

    Оренда частини нежитлового приміщення загальною площею 1,0 кв.м., розташованого в вестибюлі на першому поверсі п’ятиповерхової цегляної будівлі за адресою: вул. Соборна ,115, в м. Павлограді, Дніпропетровської обл.,51400 для встановлення кавового автомату

  • Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об’єкта

    За згодою балансоутримувача

  • Додаткові відомості

    (не задано)

  • Строк оренди

    1 рік

  • Спосіб обмеження цільового призначення об'єкта

    Тільки зазначене

  • Обмеження щодо використання майна (заборонені цільові призначення)

  • Цільове призначення об'єкта оренди (за наявності)

    згідно п.29 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна

  • Додаткові умови оренди майна

    (не задано)

  • Можливість суборенди

    Ні

  • Тип переліку, до якого віднесено об'єкт

    Не визначено

  • Стартова орендна плата

    49.96 грн. (без ПДВ)

  • Період розрахунку стартової вартості

    Стартова вартість за місяць

  • На фінальну суму нараховується ПДВ

    Так

  • Стартова орендна плата розрахована від балансової вартості

    Ні

  • Розмір мінімального кроку підвищення стартової орендної плати під час аукціону

    0.50 грн.

  • Гарантійний внесок

    6 056.00 грн.

  • Реєстраційний внесок

    800.00 грн.

  • Мінімальна кількість заяв

    1

  • Період редагування

    19-02-2025 / 15:31 - 20-02-2025 / 18:00

  • Період відповідей

    19-02-2025 / 15:31 - 12-03-2025 / 18:00

  • Період прийому заявок

    20-02-2025 / 18:00 - 12-03-2025 / 20:00

  • Період торгів

    13-03-2025 / 12:35 - 13-03-2025 / 13:04

  • Період прийому запитань

    19-02-2025 / 15:31 - 12-03-2025 / 18:00

  • Остання дата зміни процедури

    09-04-2025 / 08:47

  • Дата публікації процедури

    19-02-2025 / 15:31

Банківські рахунки

  • Гарантійний внесок

    Назва банку - ""
    Опис - "21082400/перерахування реєстраційного внеску"
    Номер банківського рахунку в форматі IBAN: UA388999980314070593000004583
    Валюта: Гривня


    Реквізити одержувача: ЄДРПОУ - 37988155, Юридична назва - Місцевий бюджет, ГУК у Дніпропетровській обл./ м.Павлоград

  • Реєстраційний внесок

    Назва банку - ""
    Опис - "21082400/перерахування гарантійного внеску"
    Номер банківського рахунку в форматі IBAN: UA388999980314070593000004583
    Валюта: Гривня


    Реквізити одержувача: ЄДРПОУ - 37988155, Юридична назва - Місцевий бюджет, ГУК у Дніпропетровській обл./ м.Павлоград

Орендодавець

  • Повна юридична назва юридичної особи

    Відділ охорони здоров’я Павлоградської міської ради

  • Інформація щодо підтвердження повноважень

    (не задано)

  • ЄДРПОУ

    26370125

  • Адреса

    51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул.Соборна,б.115

  • Стан державної реєстрації об''єкту

    Реєстрація не вимагається

  • Номер запису

    (не задано)

  • Дата реєстрації

    (не задано)

  • Площа об'єкта, що здається в оренду (метри квадратні)

    1.00

  • Назва об'єкта

    частина нежитлового приміщення загальною площею 1,0 кв.м., розташованого в вестибюлі на першому поверсі п’ятиповерхової цегляної будівлі за адресою: вул. Соборна ,115, в м. Павлограді, Дніпропетровської обл.,51400

  • Опис об'єкта

    частина нежитлового вбудованого приміщення загальною площею 1,0 кв.м., розташованого в вестибюлі на першому поверсі п’ятиповерхової окремо зведеної цегляної будівлі, яка перебуває на балансі КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда" ПМР за адресою: вул. Соборна ,115, в м. Павлограді, Дніпропетровської обл.,51400, для встановлення ведингового кавового апарату

  • Код класифікатора

    04000000-8

  • Місцезнаходження

    ПАВЛОГРАД, 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, Соборна вулиця, 115

  • Широта

    48.53171395536969

  • Довгота

    35.86511460507918

  • Висота

    (не задано)

  • Загальна площа будівлі, кв.м.

    5 103.00

  • Загальна площа об''єкта в будівлі, кв.м.

    1.00

  • Житлова площа, кв. м

    0.00

  • Площа кухні, кв. м

    0.00

  • Площа ділянки, кв. м

    1.0000

  • Корисна площа об''єкта в будівлі, кв.м.

    1.00

  • Місце розташування об’єкта в будівлі

    Надземний

  • Номер поверху або поверхів

    1

  • Технічний стан об'єкта

    задовільний

  • Чи приєднаний об'єкт до електромережі

    Так

  • Потужність електромережі, кВт

    105.67

  • Ступінь потужності електромережі

    Понад 50 кВт

  • Водозабезпечення присутнє

    Так

  • Каналізація присутня

    Так

  • Газифікація присутня

    Ні

  • Централізоване опалення присутнє

    Так

  • Автономне опалення присутнє

    Ні

  • Лічильник опалення присутній

    Так

  • Вентиляція присутня

    Ні

  • Кондиціонування присутнє

    Ні

  • Телефонізація присутня

    (не задано)

  • Телебачення присутнє

    Ні

  • Інтернет присутній

    Ні

  • Ліфт присутній

    Так

  • Охоронна сигналізація присутня

    Ні

  • Пожежна сигналізація присутня

    Так

  • Додаткова інформація щодо комунікацій, що є в об''єкті

    (не задано)

  • Інформація про наявність окремих особових рахунків на об'єкт, відкритих постачальниками комунальних послуг

    Відшкодування комунальних послуг та експлуатаційних витрат, пов’язаних з використанням орендованого майна орендар сплачує в повному обсязі, а саме: а саме:- сплата за послуги централізованого опалення, обслуговування ліфтів та вивіз побутових товарів буде здійснюватися на підставі розрахунків, які будуть складатися відповідно до орендованої площі приміщення та існуючих тарифів. - при наявності повірених та опломбованих, за рахунок орендарів, лічильників обліку за спожиту електроенергію та водопостачання оплата буде проводитися у відповідності з фактичними показниками лічильників, шляхом укладання прямих договорів з постачальниками зазначеного товару. Сплата за використану електроенергію, водопостачання та водовідведення напряму постачальникам таких послуг не звільняє орендаря від сплати відшкодування комунальних послуг та експлуатаційних витрат нашому підприємству за користування санітарним вузлом. Розрахунок буде наданий Вам для ознайомлення. - при відсутності лічильників в приміщенні, що орендується, Вам буде наданий розрахунок для відшкодування комунальних послуг нашому підприємству. Для цього Ви повинні у письмовій формі повідомити нас, щодо таких показників Вашої господарської діяльності: перелік працюючих осіб, графік роботи, пов'язаний з Вашою діяльністю в приміщенні, що орендується, перелік електричного обладнання та їх потужність. - орендар зобов’язаний відшкодовувати балансоутримувачу відповідну частину його витрат зі сплати за користування земельною ділянкою та експлуатаційних витрат, а саме: витрати на прибирання прибудинкової території та приміщень, охорону, дезінфекцію, обслуговування внутрішної будинкової системи водо і теплопостачання та водовідведення, зливної каналізації тощо, тобто витрати на експлуатацію будинку та прибудинкової території - згідно з вимогами Цивільного та Податкового кодексів України, відповідно до розрахунків, які будуть невід’ємною частиною до договору про відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого майна та надання комунальних послуг орендарю

  • Інформація щодо компенсації сплати земельного податку за користування земельною ділянкою, на якій розташований об'єкт

    земельний податок відшкодовується балансоутримувачу відповідно до чинного законодавства

Учасник #1

    • Повна юридична назва Учасника

      ********

    • ІПН/РНОКПП (ФОП)

      ********

    • Закрита цінова пропозиція

      3 100.00 грн.

      • document-icon
      • ******
        • Тип документа: Копія паспорта або документа, що посвідчує особу

      • Опис документа:  ******
      • document-icon
      • ******
        • Тип документа: Копія паспорта або документа, що посвідчує особу

      • Опис документа:  ******
      • document-icon
      • ******
        • Тип документа: Витяг з ЄДРПОУ

      • Опис документа:  ******
      • document-icon
      • ******
        • Тип документа: Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску

      • Опис документа:  ******
      • document-icon
      • ******
        • Тип документа: Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску

      • Опис документа:  ******

  • Статус кваліфікації учасника аукціону

    Переможець. Очікується договір

  • Повна юридична назва організації або ПІБ

    ********
    ІПН/РНОКПП (ФОП) - ********
    Адреса - ********, ********, ********, ********, ********
    Інформація щодо підтвердження повноважень: ********

  • Цінова пропозиція

    3 112.00 грн.

  • Закрита цінова пропозиція

    3 100.00 грн.

  • Період підписання протоколу

    13-03-2025 / 13:04 - 27-03-2025 / 18:00

  • Період підписання договору

    13-03-2025 / 13:04 - 10-04-2025 / 18:00

Договір

  • Статус договору

    Договір підтверджено

  • Опис договору

    ******

  • Номер договору

    41

  • Назва договору

    ******

  • Вартість договору

    3 112.00 грн.

  • Заключна вартість договору з урахуванням податків

    3 734.00 грн.

  • Опис договору

    ******

  • Строк дії договору

    09-04-2025 / 00:00 - 31-12-2025 / 00:00

  • Дата підписання договору

    09-04-2025 / 00:00

  • Дата створення об'єкта договору

    17-03-2025 / 11:04

  • Остання дата редагування договору

    09-04-2025 / 08:45

    • document-icon
    • ******
      • Тип документа: Підписаний договір

    • Опис документа:  ******
    • document-icon
    • ******
      • Тип документа: Акт приймання-передачі

    • Опис документа:  ******
    • document-icon
    • ******
      • Тип документа: Копія паспорта або документа, що посвідчує особу

    • Опис документа:  ******
    • document-icon
    • ******
      • Тип документа: Копія паспорта або документа, що посвідчує особу

    • Опис документа:  ******
    • document-icon
    • ******
      • Тип документа: Витяг з ЄДРПОУ

    • Опис документа:  ******
    • document-icon
    • ******
      • Тип документа: Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску

    • Опис документа:  ******
    • document-icon
    • ******
      • Тип документа: Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску

    • Опис документа:  ******
    • document-icon
    • ******
      • Тип документа: Протокол аукціону

    • Опис документа:  ******

Учасник #2

    • Повна юридична назва Учасника

      ********

    • ІПН/РНОКПП (ФОП)

      ********

    • Закрита цінова пропозиція

      600.00 грн.

      • document-icon
      • ******
        • Тип документа: Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску

      • Опис документа:  ******
      • document-icon
      • ******
        • Тип документа: Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску

      • Опис документа:  ******
      • document-icon
      • ******
        • Тип документа: Інформація про кінцевого бенефіціарного власника

      • Опис документа:  ******
      • document-icon
      • ******
        • Тип документа: Витяг з ЄДРПОУ

      • Опис документа:  ******

  • Статус кваліфікації учасника аукціону

    Учасник не став переможцем

  • Повна юридична назва організації або ПІБ

    ********
    ІПН/РНОКПП (ФОП) - ********
    Адреса - ********, ********, ********, ********, ********
    Інформація щодо підтвердження повноважень: ********

  • Цінова пропозиція

    3 101.00 грн.

  • Закрита цінова пропозиція

    600.00 грн.

  • Період підписання протоколу

    (не задано) - (не задано)

  • Період підписання договору

    (не задано) - (не задано)

    • document-icon
    • ******
      • Тип документа: Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску

    • Опис документа:  ******
    • document-icon
    • ******
      • Тип документа: Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску

    • Опис документа:  ******
    • document-icon
    • ******
      • Тип документа: Інформація про кінцевого бенефіціарного власника

    • Опис документа:  ******
    • document-icon
    • ******
      • Тип документа: Витяг з ЄДРПОУ

    • Опис документа:  ******
Стартова орендна плата 49.96 грн. без ПДВ
Аукціон завершено. Договір підписано Дата публікації процедури 19.02.2025 / 15:31 Період редагування до 20.02.2025 / 18:00 Дата проведення аукціону 13.03.2025 / 12:35